Påsk i Toscana

Emelie pluggar ju i Wien detta läsår och vi strålade samman i Rom för att sen åka till Livorno i Toscana. Härliga viner, smekande grappa, underbar mat, vackert landskap. Starka känslor. Och att få Emelie tillbaka till Uppsala för en längre tid är bara att glömma. Istället får jag rikta mina blickar mot världen där ute, och den utmaningen är stor och lockande. Kanske blir det redan i höst. Kanske blir det om ett år. Men blir, det gör det. Och på många sätt är det den största yrkesmässiga utmaning jag ger mig in i. Men vad som än händer har jag den hittills bästa perioden i mitt liv tillsammans med Emelie. Och det ger inte bara glädje utan också styrka och vilja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0